http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

fredag 8 januari 2010

Kylan håller i sig men för Björn Starrin är det sommar

Det är fortfarande så kallt att man knappt kan sticka näsan utanför dörren. Jag fick i alla fall förgylla dagen med en liten tripp till Konsum. Oj så mycket folk det var där. Jag tog också en liten avstickare till Apoteket för att köpa gummihandskar. Du kan ju fundera över vad jag ska ha dom till.
Idag åt vi rester från igår. Både Huskorset och jag visste vad det var...
Imorgon ska vi åka till Götet för att delta i My Dog (hundutställning) på söndag. Marie kommer hit och tar hand om hemmavarande vovvar.
Sen blev ju Björte nominerad till en Guldbagge för sin roll i Bröllopsfotografen. GRATTIS BJÖRTE! (Björte och sönerna spelar tillsammans i StarBoys, ett utmärkt showband!!!)
Nu har Huskorset badat Summer så nu är det min tur att bli badad... ah, jag får väl skrubba mig själv.
När jag är ren och fin ska jag laga Lasagne till Marie, sen ska jag ta en wirre innan vi äter middag.
Jag ska ha handskarna på mig när jag ska hjälpa huskorset att färga håret... va trodde du?
HH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar