http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

måndag 25 januari 2010

I väntan på Guldbaggegalan

Får inte alls så mycket gjort som jag hade hoppas under min ledighet. Bara en dag kvar sen är det dags börja en åtta dagars period igen. Fast jag klagar inte. Det är jätte bra med några dagars samlad ledighet. Men jag är dålig på att komma till skott med det jag planerat att göra.
I dag har vi gått en runda på Ikea. Letade efter en fönsterlampa till köksfönstret. Det blev så mörkt när adventsstjärnan packades ner. Men jag hittade ingen som föll mig i smaken, så det förblir mörkt.
I kväll bänkar vi oss framför Tv och håller tummarna för värmlänningarna på Guldbaggegalan.
Lycka till Björn Starrin och Ulf Malmros.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar