http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

tisdag 12 januari 2010

En längtan att stå på barrikaderna

Jag är ledig enda fram tills på fredag. Känns riktigt bra. Har städat undan julen som nu är nedpackade i kartongerna tills julen åter står för dörren. Mitt dagliga begär av att titta på hus är avklarat. Att köpa hus i England kan jag ju glömma, det är inte billigt. En av vänninorna säger också att England inte är något för mig och HH (maken) då de är så konservativa där. Vi skulle aldrig klara av det med våra röda värderingar. Fast vem vet, det kanske går att få en och annan engelsman att tänka rött!!
Valåret har så sakta dragit i gång. Jag kan faktiskt sakna att var med på valmöten, hålla torgmöten och känna att verkligen göra något för att vi ska få en rödgrön regering i september. Men det är svårt att göra detta i mitt nuvarande yrke. Det får bli HH som får stå för det arbetet och jag att bevaka det ur nyhetsperpektiv.
Förövrig håller kylan i sig. Mammas vatten är tillbaka men här hemma har avloppet i tvättstugan frusit. Vilket inneburit en arbetställning som inte var den bästa för ryggen. Vila för den och nya tag med varmluftpistolen i morgon är vad som gäller.
Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar