http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

fredag 29 januari 2010

En sån natt! eller Such a night !...

...som Elvis hade sagt!
Fick knappt en blund i ögonen på hela natten. Sen skulle man vara fit for fight idag, snacka med mäklare, ringa bank och en massa annat.
Nej, det var inte som du tänker. Snuskis!!!
Det var hundarna som höll mig vaken natten som gick. Först skulle den ena ut sen den andra och sen den tredje sen den andra sen den fjärde. Ja du fattar va?
Ibland blir det så att även hundar måste på toa mitt i natten. Det är inte bara gubbar på 60+...
Nåja, eftersom huskorset skulle upp med tuppen så tog jag den mesta stöten även om huskorset vid ett tillfälle var tvingad att bistå. Varför tänker jag inte gå in på men det handlade inte heller här om att göra sånt du associerade till i början. Jag är nämligen lätt "vämmelmagad" som vi säger här i Värmland.
Det där med tuppen är ju märkligt. Vi har ingen tupp, här ställer vi mobilerna för att komma upp på morgonen, om inte någon hund väcker oss förstås..
Huskorset fixade frukosten och jag fick sovmorgon tillsammans med en flock trötta hundar.
Nu ska väl natten som kommer erbjuda ostörd sömn får man hoppas.
Men innan dess "Fredagsmys". Du kan ju fundera över vad det betyder din snuskis!!!
HH

1 kommentar:

  1. Hihi... FREDAGSMYS :)
    Blir det äntligen en Clone a Willy ikväll då till huskorset... hihi

    SvaraRadera