http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

söndag 31 januari 2010

Husesyn

Det blir alltid lite senare på morgonen när huskorset är ledig. Så och idag. -21 när jag steg upp vid 8-tiden. Kändes inte som det var direkt bråttom ut med hundarna. Det blev hundgården till att börja med. Huskorset hade lite skrivarbete när jag gjorde söndagslunch.
Vi kom alltså inte ut förrän vid 14-tiden. Nu är vi tvagade och fina för att åka på en husvisning. Huskorsets drömhus som hon beskrev på annan plats här nedan ska nu "visas".
Min uppgift är inte uttalad men jag tänker ta den återhållsammes... Det vill säga jag kommer att vara lätt kritisk och försiktig.
Hur det går? Tja vem vet. Besked kommer här, var så säker!
HH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar