http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

måndag 4 januari 2010

Hur var det på jobbet?

Min arbetsdag börjar med att jag hemifrån ringer till polisen för att höra om det hänt något förutom rattfylla och misshandel under natten. Villabrand i Molkom var dagens nyhet. Som tur var klarade sig de boende men villan blev totalförstörd. Men vem bodde i huset? Ringde runt till alla jag kände i området för att luska, de flesta yrvakna och fatta ingenting. Förlåt till alla er som jag väckte.
Min säkra källa gav dock resultat. Tack för det XX. Jag återkommer säkert vid fler tillfällen. Sen gick det mesta i sakta mak i ordets rätta bemärkelse. Datorkrasch inte bara min utan hela systemet på jobbet. Tog sin tid och inga nyheter kunde publiceras. Illa, illa för vi vill ju vara före de blå!!!
Det tar jag igen i morgon hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar