http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

fredag 8 januari 2010

För det fick jag ...

Ibland har man inte så mycket att göra, ändå hinner man inte med något. Igår var en sån dag. Jag hade tid hos veterinären för en vaccination av Summer kl 10.30 (lilltösen, trollet,marodösen och allt vad hon nu kallas). Sen var schemat tomt förutom lite inhandling och prommis eftersom rena värmeböljan drabbat oss, bara -15.
Summer är en bland de sötaste uppenbarelser man kan tänka sig och hon vann mitt hjärta redan som jätteliten valp. När hon tittar på mig ellet kryper upp i mitt knä är det kört. Jag blir som vax.
Nå ja det var inte det som bloggen skulle handla om utan att jag igårkväll blev uppringd av en förargad bloggläsare som undrade när dagens inlägg skulle publiceras. Klockan var då över 23 och läsaren väntade på att få gå till sängs. Själv låg jag redan...
Jag svarde artigt att dagen inneburit så många åtaganden att jag inte hunnit med att blogga (visserligen en liten men dock överdrift man kanske skulle kunna kalla det nödlögn). Jag lovade därför att redan påföljande morgon, det vill säga nu, författa något till bloggen.
Idag är det -20 igen så vi får se vad dagen kan erbjuda. Återkommer i detta ärende.
För övrigt kan jag säga att det ser ut som om trenden vänt för FBK. Vinst mot Timrå med 5-3.
I år blir det GULD igen!
HH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar