http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

tisdag 19 januari 2010

Det var i alla fall fint väder

Ibland är det bara såna där mellandagar. Idag var en sån dag. När huskorset åkt till jobbet i morse, somnade jag om och vaknade först när klockan var över 9. Sen fick jag inget gjort på förmiddagen och kom mig inte för att äta förrän efter två. Detta är i högsta grad ovanligt eftersom mat brukar vara en prioritet för mig. Igår hade jag gjort köttbullat så det var inget som kändes sisådär att äta utan tvärt om. Sen somnade jag i fåtöljen...
Det var i alla fall fint väder när hundarna och jag gick på morgonprommis tillsammans med svärmor.
Nu går jag och lägger mig men först ska jag se på "mästarnas mästare".
Imorgon är en annan dag!
HH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar