http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

måndag 12 april 2010

Ved

Sånt rasande fint väder det är! Solen bara öser ner sina strålar. Visserligen var det minusgrader i morse, -4, men nu är det lockande att vara ute.
Därför ska jag grilla för andra dagen i rad. Ja det är ju ingen ovanlighet när väl grillen är framme men det känns som om man måste komma ikapp alla som grillat flera gånger innan jag startade.
När jag skrev om service häromdagen blev jag överhopad av mail och telefonsamtal från kamrater som ville köpa eller bli vid det som grannen lämnat efter sig.
Svärmors hus är ännu till salu. Jo, Jag nämner det för då kanske det mailar eller ringer nån som är intresserad!
Sen var det detdär med ved. Den kom idag! Så nu är gården full i ved som ska torka tills midsommar och sedan förpassas in i vedboden. Detta innebär att vi inte kommer att frysa nästa vinter... Ja man måste ju ha lite framförhållning.
Som jag brukar säga:
-Det lackar mot Jul.
HH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar