http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

torsdag 8 april 2010

Service

Ordet för dagen är service.
Idag steg vi upp sådär mitt emellan. det vill säga inte som allra tidigast och inte heller som allra senast.
Som vanligt fick Huskorset service på morgonen. Frukosten var klar när hon kom ur duschen.
Bilen skulle på service kl 8. Det blir inte billigt. Vågar knappt tänka på det...
Svärmor behövde handla så jag gav henne service genom att köra henne till affären.
När vi kom hem från affären vinkade grannen från Tyskland på mig och frågade om jag ville ta vara på lite grejor som han inte behövde. Ett par sängar av god kvalité, en gasolkamin, en tvättmaskin, en kanot och lite smågrejor. Det var väl fin service?
När jag kom hem erbjöd sig en annan granne att hjälpatill på eftermiddagsprommisen med hundarna. Service!
Nu undrar jag bara om nån vill betala bilservicen?
HH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar