http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

fredag 23 april 2010

Skorna går igen

Igår fick vi inte bara tillbaka bilen. På eftermiddagen fick jag också ett mail att mina gympadojjor fanns att avhämta på macken.
Tänk vad mycket lite kan göra. Bil och skor på samma dag. Jag hämtade skorna samtidigt som vi gav oss iväg för att hämta bilen. Ja, bilen hade Huskorset redan hämtat ut men hon klarade inte av att köra hem två bilar!? Det behövdes alltså en karl för att klara av detta, så jag åkte med till staden för att köra hem en av våra bilar. Lotten för mig föll på Guldklimpen.Passande.
Hemkommen rev jag upp paketet för att prova mina nya skor.
Tänk vad lite kan göra mycket. Dom passade inte! Nu får jag gå i mina gamla ett tag till innan jag fått en storlek större. Detta är nackdelen med att köpa skor på postorder. Förresten att köpa vad som helst på postorder. Jag köper sällan kläder på postorder för min storlek finns inte mer än hos "min" klädaffär inne i staden. Fina grejor har dom, men dyra. Men som sagt kör man en Guldklimp kan ju bara det bästa var gott nog.
Nu får jag alltså skicka tillbaka skorna men Feen funkar!
HH

1 kommentar: