http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

lördag 10 april 2010

Det är jättejämt...

Har du hört det förut?
TV4:as älsklingsreplik hos sina programledare. Förut var det "Let's Dance". Nu är det "Körslaget".
-Det är jättejämt mellan lagen det skiljer bara knappt 100 röster så ring och rösta på ditt favoritlag...
Hur dumma tror dom jag är? Eller du, eller du, eller du...
För varje samtal som rings till TV4 tjänar dom ett antal kronor och till skillnad mot SVT går dessa pengar inte till välgörande ändamål!
Det är klart jag vill att Team Rongedal ska vinna men att ringa så TV4-cheferna får mer lön... näää ALDRIG.
För övrigt tror jag inte att röstningen spelar någon som helst roll. Här handlar det om var det finns mest att tjäna. Gotland? Vem bryr sig? Med Gotlands lilla befolkning är det bättre att låta Smålänningarna vinna, eller?
Sen kan jag inte låta bli att titta på körslaget men jag ska försöka. Det måste finnas en bra spännande bok jag kan läsa på lördagskvällarna istället, sen tittar jag på reprisen...
HH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar