http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

lördag 24 april 2010

Kontakt men ändå inte...

Så är det alltså. Jag kan inte lita på min mobil.
Igår blev den ju helt svart, sen lagade den sig, sen blev den svart, sen verkade allt fungera.
Jag ställde klockan på väckning 06.30 för att Huskorset skulle upp och till jobbet. Jag vaknade som vanligt 05.30, utan väckning och låg och drog mig till fem. Så gick jag upp och började förbereda dagen och väntade på att min klocka skulle ringa.
Det gjorde den inte!
Det går alltså inte att lita på mobilen längre. Nu går jag alltså i fundering att köpa en ny men med Feens kostnader denna månad kan det bli svårt. Därför vill jag göra denna uppmaning till alla som läser detta och eventuellt försöker att nå mig på min mobil:
Svarar jag inte så funkar inte mobilen.
Ring på hemtelefonen eller på Huskorsets mobil.

Jag meddelar självklart på denna plats när jag åter är fullt kontaktbar.
Nu ska jag städa Sus och Örjans rum, sen ska jag fixa matsäck för oss fyra till imorgon, pastasallad, blir det.
När Sus och Örjan kommer blir det grillad lax med kall sås på stenbitsrom, rödlök, dill och créme fraiche. Snuskigt gott!
HH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar