http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

torsdag 29 april 2010

Jag tjuvstartar lite med svärmors flytt. Har just kommit hem efter att ha fyllt kärran med kartonger av det slag som är mindre ömtåliga. Ska fixa lunchen sen åker jag in med ett lass med flytt. När jag kommer hem ska jag fylla kärran igen med sånt vi magasinerat i grannens hus. Det kör Huskorset och jag till den nya lägenheten, i morgon.
Det känns bra att vi får bort lite så att svågrarna kan koncentrer sig på möbler i första hand.
Så är då huset snart tomt och inga nya ägare, i alla fall just nu. Vi har en ny visning den 10 maj.
Jag förstår inte att det inte finns spekulanter. Här är ett hus som passar för året runtboende, 3 rum o kök och en lillstuga. Braskamin och luftvärmepump. Naturen inpå knuten. Billigt boende, cirka 3500 i månaden. Frisk luft.
Vi har bott på området i 22 år... Flyttar vi kommer det inte att bli tal om staden. Nä har finns frihet och lugn.
Känner du någon som också vill ha frihet och lugn? Tipsa om svärmors hus!
HH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar