http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

måndag 22 mars 2010

Hemma!



Inget är som hemmets lugna vrå... eller? Ärligt talat var det inte så dumt igår heller. Summer med fina placeringar och likaså mamma Yaya (läs Huskorsets blogg nedan).

I Malmö fick jag rycka in som Handler eftersom både Yaya och dotter Summer fick CK.

Det var inte bara de egna hundarna som jag visade. Efter de framgångar jag rönte blev också efterfrågan på mig som Handler oväntat stor. Jag fick också hjälpa till i Ember-Kickis uppfödargrupp så det blev en hel del springande.


Sen är det inte så dumt att komma hem efter väl förrättat värv. Huskorset mötte mig endast iklädd sin dyra fuskpäls med en Dry Martini i handen... det där var inte sant. Hon var och handlade när jag kom hem så det blev till att bära in packningen från bilen själv. Men det var inte så dumt att hon handlat för det visade sig ganska snart att HH skulle bjudas en extra fin middag.
Hon slog upp en Wirre och sa.
-Sätt dig här i din favvofåtölj och njut så fixar jag lite gott att äta. Ja där är vi nu. Jag sitter skönt tillbakalutat i min favvofåtölj och det kommer ljuvliga dofter från köket.
Ja jag vet att det bara är måndag men det spelar ingen roll. Vi är båda lediga och i lördags var jag inte hemma så nu tar vi igen!
HH
Foto: Örjan Magnusson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar