http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

måndag 17 maj 2010

Växeln hallå...

Det blir bara bättre och bättre. Nu börjar det verkligen kännas att man har nått nytt. I morse när vi var på morgonprommis med hundarna kom vi som vanligt ner till badstranden. Innan själva badet börjar finns en vacker björkbacke som nu som golv hade en underbar matta av vitsippor. Självklart skull den nya mobilkameran provas. Jag fotade åt alla håll och kanter. Huskorset drog fram sin "gamla" och fotade hon också. Jag sa så där lite stöddigt att hon kunde få en likadan som min när hennes tog slut.
-Nä, sa hon, jag kan inte sitta i tre dagar och försöka förstå min mobil.
Hon erkände att korten i min mobil blev ganska bra.
-Du kan ju lägga in dom i bloggen, sa hon.
För en stund sedan gjorde hon sin vanliga koll efter hus att köpa och upptäkte då att bloggen låg utan att bli avslutad.
-Du har inte lagt in kortet från i morse, sa hon.
-Nä, sa jag, jag hinner nog inte idag.
-Jasså, sa hon, du har ju hållit på sen i förmiddags, utan resultat...
-Ja, jag vet men jag tar det i morgon, sa jag.
Hon tittade spefullt på mig som om hon menade att jag inte kunde lägga in bilden.
Kanske får jag tid i morgon. Det var i alla fall en vacker bild.
När vi träffas kan jag visa den i mobilen för dig.
HH

1 kommentar:

  1. hehehe mmmm förväntar mig en bild i veckan iaf !!!

    /Öjje

    SvaraRadera