http://www.kenneleastmeadows.se/
Ulf-Peter Peterson och Lena Fosselius-Peterson
+46 (0) 553 41541
Susanne Legneskog
+46 (0) 706-97 45 08

tisdag 29 december 2009

Så var vi igång med bloggen och nu är det husets härskare som meddelar lite av dagens händelser!

För mig är detta med bloggande helt nytt men det känns utan tvivel lite kittlande att få delge en hel värld hur mitt innehållsrika liv fortskrider.
Ibland kan det dock vara som "En kos dagbok", ni vet: Vaknade blev mjölkad, åt lite hö och idisslade. Blev mjölkad och åt lite mer hö. Somnade, Vaknade åt hö, blev mjölkad....."
Idag har dock livet bjudit på spänning i övermåtta. Jag har varit hos tandläkaren!
Någon dag före jul bet jag söner en tand när jag utan Huskorsets vetande molade in en hel näve med "M" i munnen. Straffades alltså omedelbart när jag bet av en tand. Som ytterligare lök på laxen kunde min tandläkare inte laga min tand utan jag fick då idag göra bekantskap med den tandläkare som alltså numer är min ordinarie. Jag bytte helt sonika. Man kan ju kräva lite service eller?
Nu är jag alltså hel i munnen och ska med frenesi gripa mig an dagens middagslagande.
Gryta på filé! Fint ska det va!
Huskorset har använt dagen till att skriva en artikel till sin tidning och Sus och Örjan har handlat Lax som ska bli till Nyårsmat.
Snacka om en händelserik dag!

2 kommentarer:

  1. Helt nytt är väl inte bloggandet ändå. Fast då hette det kåseri som du gjorde på hemsidan. Det här ser jag fram emot;)
    Lotta

    SvaraRadera